Thursday, February 14, 2008

Toddler bed

Today we changed Dacian's bed to a toddler bed. I am praying he won't fall out or that he won't start waking up in the middle of the night and knock at his door. I am having a really hard time putting him to bed, I just need to let him cry it out again. He doesn't even say a thing with Shane. He goes down for him within minute while with me it takes him so long. We cuddle, read, then he starts to poke me or pull on my hair etc. I feel drained. It's hard to be a mom or so I think today when I feel sleep deprived since I went to bed so late last night.

6 comments:

Holly Wilcox said...

Did I just write that? Just kidding. That's exactly how it is.
He might fall out, and he'll definitely knock on his door asking to come out... at least for a little while- but he'll be okay. Elanor was the same way. She'd go to sleep for Tyler within minutes, but not me.

Ioana said...

Stai linistita, ca pana la urma totul va fi bine.:) Toti copiii mei urasc toddler bed. Ei vor pat mare ca mommy si daddy. Noi i-am pus pe toti in twin beds si le place foarte mult. Zach inca se mai scoala din cand in cand. Eu ii las usa intre deschisa ca sa nu planga. Si cand vine la mine il duc inapoi la el si sta acolo. Asta nu se intampla prea des,pentru ca stie ca ma poate gasi tot timpul. Probabil d-asta nici nu incearca.:)

Ioana said...

Cum a fost prima noapte? :)

Maddy S said...

Nu a fost grozav. A stat in pat cu bine, nu i se pare asa diferit, insa nu adoarme singur. Mai am un twin bed in camera aia si stau pe el cu el, citim, cantam si adoarme acolo langa mine, dupa care il pun in patul lui si de acolo se scoala dimineata.
Ce vreau eu e sa il las in camera si sa se duca singur la culcare. L am lasat sa planga intr o seara si nu se mai termina asa ca m am dus la el si a adormit pe patul mare cu mine. Si lui ii place patul mare, poate ar trebuie sa ii iau un rail si sa il mut acolo, desi problema e ca nu vrea sa se culce singur, ci cu mine. Tu cum faci?

Ioana said...

Eu nu i-am lasat niciodata sa planga. Mi se rupe inima si nu pot! La inceput stau cu ei la ei in pat pana adorm. Cand plec din camera las usa intre-deschisa. Dar cu timpul se duc singuri la culcare in camera lor si inchid si usa. Amandoua fetele pe la 2 ani jumate erau deja obisnuite cu rutina. Zach e la inceput acum, dar si el face din ce in ce mai bine. Sunt sigura ca Dacian se va obisnui. Eu cred ca face excelent pentru inceput. E mai greu pentru noi ca parinti, dar e o schimbare majora pentru ei.

Maddy S said...

Da, eu l-am lasat sa planga pe la 10 luni, 20 de minute si din seara aia a dormit toata noaptea. Pana sa fac faza cu plansul se scula din ora in ora si vroia san, m-a chinuit teribil multe luni. NU a fost usor si totusi 20 de min nu a fost rau ca aud ca alti plang 2 ore. Acuma insa nu mai imi vine sa il las sa planga, parca nu mai am rabdare, o data mi-a fost de ajuns si stiu cat a fost de greu. Dar am facut deja progrese. Acum doua seri l-am pus in patut, a prostestat dupa care s-a culcat si nu s-a mai trezit, apoi aseara l-a culcat tata, l-a pus in pat si nu a zis nimic, s-a culcat. Am ramas paf. sper sa continue tot asa. :) te pup

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...